|
Spørgsmål & Svar
|
- Private Oplysninger
- Hvordan beskytter Karamba.dk mine Private
Oplysninger?
Karamba.dk benytter sig af den nyeste 128-bit Secure Socket Layer (SSL) krypteringsteknologi
for at sikre sig, at den følsomme data bliver overført sikkert over internettet
til vores server, der er beskyttet af den nyeste firewall. Dette betyder at dine
personlige oplysninger forbliver fortrolige og beskyttede og ikke bliver delt med
andre organisationer til kommercielle formål. Vær venlig at klikke på nedenstående
link for yderligere information:
- Hvem er det styrende organ for Karamba.dk?
Karamba.dk er et selvejet datterselskab af AG Communications Ltd, en virksomhed baseret på Malta med registreringsnummer C42296. Virksomheden har hovedkontor på adressen 135, High street, Sliema SLM 1549, Malta, og opererer med fuld licens 11-218965 – udstedt d.1.Maj 2012 under Spilleloven.
- Hvorfor er jeg nødt til at sende mine
dokumenter?
Vi vil gerne understrege, at den dokumentation, vi efterspørger i tilfælde af en
udbetalingsforespørgsel, er for din egen sikkerheds skyld. Det er ligeledes normal
brancheprocedure samt et engangsforetagende. Det kræves ligeledes af os, at vi sikrer
os, at pengene bliver sendt til den rette person.
Kopi af billedlegitimation er påkrævet for at bevise, at du har den juridiske alder,
der kræves for at kunne spille på vores side. Kopien af dit kreditkort er nødvendig
som bevis for brug, udløbsdato, kortejerens navn samt kortnummer (kun de sidste
4 cifre er nødvendige). Alle de kreditkortselskaber vi accepterer på siden kræver,
at vi skaffer os en kopi af det kort, der bliver brugt.
Vi er et stort, erfarent og mest af alt lovligt spilleselskab, og der er en grund
til, vi har været på markedet så længe; vi udbetaler altid. Dine dokumenter bliver
holdt og modtaget under højeste diskretion. Så snart vi har gemt den ovenstående
dokumentation på din konto, vil fremtidige udbetalingsforespørgsler blive godkendt
uden forventede forsinkelser. (PCI Certifikat)
- Hvordan ved jeg, at Karamba.dk spiller
efter reglerne?
Retfærdigt b>spil er vores grundlag. Karamba.dk har forpligtet sig til at levere retfærdigt spil til enhver tid, og vi forstår vigtigheden i at forklare, hvordan dette opnås:
Vi her på Karamba.dk tilbyder en 1 ud af 3 statistik. Dette er en statistik, der er garanteret på vores hjemmeside men i stor skala blandt alle vores spillere og er uafhængigt bekræftet af
Itech laboratorier, for at vi kan opnå vores spillelicens. Nogle vil vinde mere end 1 ud af 3 og andre mindre, og det er sådan vi skaber vores vindere; men 1 ud af 3 er det garanterede
gennemsnit. (Itech laboratorier certifikat)
(Itech laboratorier certifikat)
- MitID
- Hvad er MitID?
MitID er et system til bekræftelse af ægthed, som giver høj beskyttelse mod indtrængen og hackere. MitID består af dit Bruger-ID og en totrinsbekræftelse, for øget sikkerhed når du logged ind på et online kasino, din bankkonto mm. Besøg
for flere oplysninger.
for flere oplysninger.
- Hvorfor skal jeg bruge MitID til at logge på min konto hos Karamba.dk?
MitID giver meget høj beskyttelse af din konto, og det er obligatorisk for online spillesites i Danmark.
- Bonusser
- Hvordan får jeg min 100% match up bonus?
100% match up bonus er noget som Karamba.dk tilbyder til alle sine nye spillere. Alt du skal gøre for at gøre krav på denne bonus er at indsætte penge for første gang af minimum kr100.
- Hvor kan jeg finde Karamba.dk bonus politik?
Karamba.dks bonus politik kan findes her.
- Hvorfor har jeg ikke modtaget min bonus?
Eftersom alle vores kampagner kører efter GMT tid, kan det være at tidspunktet, der hvor du opholder dig, ikke er det samme og at tilbuddet derfor ikke længere gælder. Du er velkommen til at kontakte vores venlige serviceteam og forhøre dig om andre nuværende kampagner eller tilbud.
Som ifølge vores vilkår og betingelser vil vi gerne minde om at alle kontoer, der har afventende udbetalingsefterspørgsler stående tilbage, ikke vil modtage nogen kampagnebonusser.
Spillere kan anmode om at afvise bonusser og er dette tidligere blevet gjort, vil bonusser ikke blive overført til kontoen. Vær venlig at kontakte vores venlige kundeservice for at undersøge eller ændre dette.
- Jeg har indbetalt men jeg har ikke modtaget bonus som var lovet via e-mail
Du skal sørge for at læse brugervilkår i din bonus’ tilbud som f.eks. minimum indbetalingsbeløb og hvor længe tilbuddet er gyldigt. I nogen tilfælde, vil det være påkrævet at du skal omsætte din bonus på et enkelt eller en gruppe af spil. I nogen kampagner vil bonus tilføjes efter at kampagnen slutter. Læs venligst brugervilkårene i vores kampagne emails og hvis du kræver mere information i forhold til hvorfor bonus ikke er tilføjet, så er du mere end velkommen til at kontakte os via Live Chat eller Email. Vi gør dig dog opmærksom på at man ikke kan modtage bonustilbud imens man har en afventende udbetaling.
- Jeg modtog bonus på min indbetaling men jeg spurgte ikke om den. Hvorfor har i sat den ind?
Alle bonusser tilføjes automatisk til din konto hvis der er en kampagne i denne periode. Den kan også have været givet til dig af din Personlige Konto Manager som en personligt bonus tilbud som tak for din loyalitet hos os på Karamba.dk. Hvis du ikke ønsker at tage brug af dette bonus tilbud så bedes du venligst om ikke at spille med dit bonus tilbud og kontakt os med det samme.
- Har jeg omsat min bonus nok?
For at tjekke om din bonus er omsat så skal du bare trykke ”Min Konto” og se ”Resterende omsætningskrav”.
- Hvor meget bonus har jeg modtaget indtil videre?
Vi have mange tilbud som sendes ud til den email der er tilmeldt hos os, men skulle du have indbetalt og ikke modtaget nogen kampagne for denne dag, så kan du kontakte vores kundeservice hold og så kan vi tjekke om du kvalificere dig til bonus på din indbetaling.
- Hvorfor modtager jeg ikke bonus på alle indskud jeg laver?
Vi have mange tilbud som sendes ud til den email der er tilmeldt hos os, men skulle du have indbetalt og ikke modtaget nogen kampagne for denne dag, så kan du kontakte vores kundeservice hold og så kan vi tjekke om du kvalificere dig til bonus på din indbetaling.
- Kan jeg selv bestemme hvor meget bonus jeg får?
Aktivitet på din konto overvåges af din Personlige Konto Manager og det viser om du kvalificere dig til at modtage en bonus. Kontakt venligst vores support hold ved Live Chatten inden indskud for at undersæge om du kan få bonus på din indbetaling.
- Hvordan stopper jeg bonusser på min onto?
Du får 100% automatisk på din første indbetaling, som ikke kan fjernes. Efter dette, kan du dog vælge ikke længere at modtage bonus. Når du har fravalgt bonusser er det ikke muligt at modtage bonusser igen. Noter venligst at din procent bonus på første indskud skal omsættes i forhold til vores brugervilkår.
- Indbetaling
- Hvordan indbetaler jeg?
- For at kunne indbetale må du først have en konto til rigtige penge.
- Klik derefter på knappen “kassen” og vælg derefter "indbetal"
- Vælg derefter den metode, du ønsker at benytte dig af.
- Følg vejledningen på siden.
- Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
- Kredit- og betalingskort:
- Alternative betalingsmetoder:
Kan jeg se alle mine tidligere indbetalinger?
Ja - det er muligt at se dine tidligere indbetalinger
- Klik på ‘Min konto’ i Lobbyen og gå til fanen "Transaktionshistorik".
- Vælg "Mine indbetalinger" fra rullemenuen og vælg derefter den periode, du ønsker
at få vist.
- Tryk derefter på 'Vis konto' og den ønskede information vil komme frem.
Indsend dokumentation
- Hvordan indsender jeg dokumentation?
1. Log ind på din Karamba.dk Konto og klik på “Min Konto”. Vælg “Overfør Dokumenter".
2. Overfør op til 6 filer per indsendelse, og op til 10 filer i en enkelt web-session. Accepterede filtyper er: JPEG, PNG og TIFF. Maksimal overførselsstørrelse er 6 MB per fil.
3. Når en fil er korrekt indsendt, kan den ikke slettes via hjemmesiden. Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte kundeservice.
4. Dokumentoverførselsværktøjet understøttes af IE10, IE11, Firefox, Chrome, og Safari-browsere. Mobile enheder, der anvender iOS 7 og opefter, og Android 4.3 og opefter, understøtter også værktøjet.
- Hvilke typer filer accepteres?
Dokumentoverførselsværktøjet accepterer kun JPG, PNG & TIFF filer. Kun den første side af TIFF filer bliver gemt.
Udbetaling
- Hvordan får jeg gevinster udbetalt?
Når du ønsker at foretage en udbetaling, skal du blot:
- Klik på ”Menuen” i lobbyen.
- Klik derefter på “Udbetaling”.
- Vælg din foretrukne udbetalingsmetode - og udfyld den korte formular.
- Klik på ”Udbetal” og din anmodning vil blive sendt til behandling. Du vil derefter blive betalt i overensstemmelse med din valgte udbetalingsmetode.
- Flere anmodninger om udbetaling foretaget inden for en 24 timer periode, ved brug af samme udbetalingsmetode kan kombineres i én udbetaling.
- Du kan følge din anmodning om udbetaling ved at gå til ”Min konto” i menuen.
Bemærk venligst, at behandlingstiden varierer mellem betalingsmetoder. Dine personlige oplysninger skal være korrekt angivet for at modtage dine penge inden for de ovennævnte tildelte tider. Hvorfor ikke tjekke vores behandlingstider før du vælger din betalingsmetode.
- Hvor kan jeg finde Karamba.dk udbetalingspolitik?
Karamba.dk udbetalingspolitik kan findes her.
- Kan jeg annullere min anmodning om udbetaling?
Anmodninger om udbetaling bliver behandlet inden for 48 timer fra tidspunktet for anmodningen. I løbet af denne periode kan du annullere din anmodning i ”Venter på behandling'” boksen i Kassereren og føre beløbet tilbage til din saldo. Simpelthen blot:
- Inden for Kassereren, klik på ”Afventende Udbetaling” knappen til venstre.
- Vælg den transaktion, som du ønsker at annullere, og klik på ”Overfør penge tilbage til min Konto” knappen placeret nederst.
- Beløbet bliver nu ført tilbage til din Karamba.dk konto.
Efter 48 timer fra datoen for anmodningen, vil status for din udbetalingsanmodning ændres til ”Gennemføres”, og du vil ikke længere være i stand til at annullere den. Du vil få besked via e-mail, når din anmodning om udbetaling er behandlet, og pengene er sendt til dig i henhold til den metode, du har valgt.
- Skal jeg sende dokumenter hver gang jeg vil have udbetalt gevinster?
Kort sagt: NEJ – Vi vil kun anmode om, at du sender din dokumentation én gang. Det vil så blive gemt på din konto og fremtidige anmodninger om udbetaling vil ikke blive pålagt nogen forsinkelser forudsat den samme betalingsmetode anvendes. Dog kan yderligere dokumentation blive anmodet om i tilfælde, hvor en anden betaling er blevet anvendt.
- Hvis anmodet om, hvordan sender jeg dokumentation?
Vi tilbyder 2 nemme måder for dig at sende os din dokumentation:
- E-MAIL - Du kan scanne og e-maile en kopi af dokumenterne til os. Du kan også tage et billede af dokumentationen, ved hjælp af et digitalt kamera. Vi vil råde at gemme billedet i .jpg-format.
- POST - Du kan sende kopier af dine originale dokumenter med posten til følgende adresse: 135, High Street, Sliema SLM 1549, Malta
Når vi har denne information gemt i din fil, vil enhver fremtidig anmodning om udbetaling blive behandlet og godkendt uden nogen forsinkelse. Hvis du ikke har fundet svar på dit spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os og vi vil hjælpe dig på enhver måde, vi kan!
ROFUS
- Hvad er ROFUS?
ROFUS er den danske Spillemyndigheds nationale register. Hvis du frivilligt udelukker
dig selv på ROFUS, får du blokeret din adgang til og bliver ekskluderet fra alle
websteder, som drives af licenserede operatører i Danmark i den relevante tidsperiode.
Flere oplysninger om det nationale register kan findes her: ROFUS
- Kan jeg åbne en ny konto og spille, mens
jeg er ekskluderet på ROFUS?
Du kan ikke åbne en ny konto og spille, mens du er ekskluderet på ROFUS. Brug for mere hjælp? Kontakt vores Kundeservice Team
Teknisk
- Hvor kan jeg finde detaljeret hjælp om
alle spillene?
Tryk på knappen Hjælp (?)
i ethvert spil for at lære, hvordan du spiller det. Så får du detaljeret instruktion
og forklaring på, hvordan du spiller spillet, præmiebeløbene og odds.
Yderligere hjælp fås ved at klikke på det følgende link: HJÆLP
- Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit
NemID ID og min adgangskode?
- Hvis du ikke kan logge på med NemIDog du har glemt dit NemID og din adgangskode, skal du gå til nemid.nu
- Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at
der er uoverensstemmelse mellem spillets resultat og gevinst?
Den bedste måde at kontrollere det kort, du lige har spillet, er ved at genspille
kortet i spilhistorikken eller send et skærmbillede af det kort, du har spillet,
til
med en kort beskrivelse af det problem, du mener du har oplevet, og tid og dato
for det spillede kort.
- Hvordan sender jeg et skærmbillede
af det kort, jeg har spillet?
Gør som følger for at sende et skærmbillede:
- Sørg for, at den skærm, som du ønsker at kopiere, er det åbne vindue.
- Tryk på tasten "PrtScn" (Print Screen) øverst til højre på dit tastatur.
- Åbn en ny e-mail i Outlook eller tryk på Opret meddelelse for en ny e-mail-meddelelse
(i f.eks. Hotmail eller Yahoo).
- Indsæt skærmbilledet i en ny e-mail ved at trykke på Ctrl+V.
- Send e-mailen.
- Hvordan slår jeg cookies til?
Cookies er oplysninger, som websteder lagrer på din computer. Cookies tillader websteder
at genkende din computer, næste gang du er på webstedet, og huske dine præferencer.
Nogle websteder fungerer muligvis ikke ordentligt, hvis du slår cookies fra.
For at spille på vores websted, skal du slå alle cookies til i din webbrowser, også
trejdjepartscookies. Du kan gøre dette ved at følge instruktionerne for din webbrowser:
-
Google Chrome
- Safari
- Firefox
- Edge
- Internet Explorer
- Opera
Belønningsprogram
- Hvad er belønningspoint?
- Belønningspoint er en anden måde, hvorpå Karamba.dk kan belønne vores loyale spillere.
- Medlemmer på Karamba.dk, som spiller med rigtige penge, kan løbende samle belønningspoint
når det spiller.
- Når spillerne har samlet et bestemt antal belønningspoint sammen, har han mulighed
for at indløse disse belønningspoint til
bonuspenge.
- Hvordan kan jeg melde mig til belønningspoint?
- Alle spillere, som spiller med rigtige penge, samler automatisk belønningspoint,
når de laver et indskud på deres rigtige pengekonto.
- Det koster ikke spillerne noget ekstra at samle belønningspoint.
- Det er obligatorisk at samle belønningspoint, men spillerne kan selv bestemme om
de ønsker at indløse dem.
- Hvordan samler spillere belønningspoint?
- Belønningspoint gives automatisk, og er baseret på spil med rigtige penge, samt
en spillers nylige aktiviteter.
- Standard optjeningsraten er 1 belønningspoint for hver 40
der spilles.
- Antallet af belønningspoint der gives pr. spil, afhænger på spillet og/eller hvilket
type spil, som spilleren laver.
- Belønningspoint kan gives som et specielt tilbud, eller som en gave fra Karamba.dk.
- Man kan ikke få belønningspoint for øvespil.
- Hvordan indløser spillere belønningspoint?
- Når spillerne har samlet minimumsantallet af point sammen, får de mulighed for at
indløse disse til bonuspenge.
- Indløsning til bonuspenge sker ved kassen på Karamba.dk siden.
- Mængden af bonuspengene skal være mere end eller lig med hvad der minimum er tilladt
i henhold til spillerens aktuelle belønningsniveau, og lige med eller mindre end
hvad der maksimalt er tilladt i henhold til spillerens aktuelle belønningsniveau.
- Indløste bonuspenge sættes ind på spillerens spillekonto.
- Indløste belønningspoint trækkes fra spillerens pointsaldo, men ikke fra spillerens
samlede antal belønningspoint.
- Point, som gives som en præmie kan ikke veksles til kontanter.
- Indløste belønningspoint kan veksles til kontakter, hvis kriterierne for kontaktudbetaling
mødes.
- Indløste point er underlagt kravene for standardbonusser på spil. Se venligst Bonus Policy for yderligere oplysninger.
- Den maksimale indløsning af belønningspoint pr. måned beregnes på følgende måde:
kr1,000
- Hvor mange belønningspoint kan man have?
- Når en spiller når til et bestemt antal belønningspoint, opgraderes deres konto
automatisk til det næste belønningsniveau.
- Hvert nyt belønningsniveau giver en forbedret indløsningsrate for belønningspointene.
- Det samlet antal belønningspoint gives på samme tid, og anses som belønningspoint.
- Det samlet antal belønningspoint beregnet på spillerens aktivitet gennem hele hans
levetid.
- Det er ikke muligt at indløse belønningspoint til kontanter.
- LOYALITET-niveauet er kun pr. invitation.
- Er der en gyldighedsperiode?
- Samlede belønningspoint beregnes ud fra samtlige dine aktiviteter som spiller hos os. Pointene udløber ikke.
- Belønningspoint som ikke benyttes indenfor en periode på tre måneder udløber og vil blive slettet fra din pointsaldo.
- Hvad sker der med belønningsniveauet
og belønningspointene, hvis en konto lukkes?
- Hvis en spiller vælger at lukke sin Karamba.dk konto, vil han miste sit belønningsniveau,
samt alle hans belønningspoint, som var på kontoen.
- Det er ikke muligt at overføre belønningspoint og belønningsniveauer til en anden
konto.
- Hvis en konto lukkes af Karamba.dk, ligegyldig årsagen, slettes både belønningsniveauerne
og belønningspointene, som var på kontoen.
- Belønningspoint i mobilspil
- Det er muligt at samle belønningspoint på mobilplatformen, såvel som på web-spillene
på Karamba.dk.
- Karamba.dk Mobil Spillere optjener point på nøjagtig samme måde.
Generel Information
- W Hvor kan jeg finde Karamba.dk vilkår og betingelser
Karamba.dk terms and conditions can be found here.
- Hvorfor kan jeg ikke længere spille på
Øvelsesniveau?
Når du åbner en træningskonto, får du 250 trænings-spil at spille i. Hvis du fortsætter
i træningsfunktionen og du har opbrugt dine 250 trænings-spil, vil du være nødt
til at indbetale minimum kr100 på en konto for rigtige
penge, hvorefter du vil have mulighed for at spille endnu 250 'trænings-' spil.
- Hvorfor må jeg ikke åbne en konto til
Rigtige Penge på grund af det land jeg opholder mig i?
For nogle af vores klienter gælder det, at det land de opholder sig i ikke tillader
deres borgere at spille om rigtige penge. Det glæder os derfor, at de af Jer, der
ikke kan oprette en konto med Rigtige penge, kan nyde godt af vores hjemmeside med
en Øvelseskonto.
- Hvad er det intenderet spilleaktivitetsfelt på registrereingsformen?
Det intenderet spilleaktivitetsfelt bruges til at bestemme, hvor ofte du regner med at anvende din konto og på hvilket niveau, du vil foretage væddemål på din konto.
- Hvorfor skal jeg udfylde det intenderet spilleaktivitetsfelt?
Denne information er påkrævet at blive indsamlet ved registreringstidspunktet ifølge den lokale lovgivning i dit land og udgør en del af Responsible Gaming mamagement praktiserede af Karamba.dk.
- Hvordan er den intenderet spilleaktivitetsinformation anvendt på min konto?
Dit valg mellem lidt, mellem og meget vil blive brugt til at sammenligne din egentlige væddemålsaktivitet på din konto, for at kunne assistere dig i at styre din spilleaktivitet og sikre, at den svarer overens med din intenderet hensigt.
- Hvordan afmelder jeg mit abonnement?
Vi vil være meget kede af, at du forlader vores fantastiske side. Vi opfordrer dig
til at overveje det igen, inden du tager den store beslutning at forlade os. Vi
holder gerne din konto åben for dig, så du kan vende tilbage til os, når du får
tid. Kontakt os venligst, hvis du føler dig nødsaget til at lukke din konto og lad
os vide, hvorfor du ønsker at forlade os og vi vil holde os i kontakt med dig.
- Hvilke valutaer kan jeg spille med på
siden?
Karamba.dk tilbyder spillere at satse med 2 valutaer:
- € - Euro
- Kr - Kroner (DKK)
Disse er de eneste tilgængelige valutaer på siden. Så hvis du indbetaler med en
anden end ovennævnte valuta og du foretager en udbetalingsforespørgsel, vil din
gevinst blive omregnet til din valuta ved anvendelse af valutakursen på dagen.
- Hvad betyder GMT?
GMT er en forkortelse for Greenwich Mean Time, der er den internationale tidszone,
grundlag for verdenstidsuret. Det bruges til at henvise til
Koordineret Universal Tid, når denne ses som en tidszone.
Bemærk venligst at alle vores kampagner kører efter GMT tid. Vi viser de tidspunkter,
hvor imellem kampagnerne kører.
Hvis du er i tvivl om GMT tiden og dets forhold til dit land/tidszone, klik da venligst
på følgende link:
https://www.worldtimeserver.com
- Lær mere om Udbud af Spil i Danmark (2014)
Udbud af Spil i Danmark (2014)
<< Tilbage til hjælp forsiden
|
|
|